lördag 5 maj 2012

Uffes lada

Idag for vi på loppis jag och nissarna.. Det var jättekul, dom handla hur mycket leksaker som helst för inga pengar.. August köpte en stor påse bilar Viktor driver av bakugan och Alfred en lego cykel och ett tåg och han blev så begistrad över sitt tåg att han kissade på sig!!! Det flöt ut kiss på hela golvet där vi stod och folk flydde och ropade "akta han kissar på golvet!!!" jag tog min stackars lille Alfred under armen och gick ut.. När vi kom utanför så gick han själv och vääldigt bredbent. Alla vi mötte skratta, och lite grann jag med:-P
Viktor min lilla hjälte sprang tillbaka in till loppisen och köpte nya byxor till Alfred (i storlek 86 och alldeles för korta) en ring till mamma och ett varsitt gosedjur till Alfred och August. Vi hade jättekul:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar