fredag 27 april 2012

Har inte hunnit:)

Jag har legat sjuk några dar och sen blev det mycket att ta igen, så på kvällar har jag inte orkat skriva något. Men nu är jag ifatt. Imorse kände jag i "luften" att August höll på att bli sjuk och mycket riktigt kl två, precis när jag svängde in på gården till dagis så ringer dom och säger att August är sjuk. Riktigt hög feber och spyr.. Kl är nu 23,15 och jag sitter här och håller hans lilla varma hand.
Imorgon är det vikingadagen i skolan och Viktor är så glad för vi har planerat att vi ska följa med allihop och titta på när dom ska spela teater och sen gå tillsammans på vikingamarknad. Frågan är hur jag ska kunna hålla det löftet nu. "du kommer inte kunna följa med va?" sa Viktor när jag natta honom ikväll:(
Tänk att det jämt ska vara så svårt att ställa upp på honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar