lördag 28 april 2012

Vikingadagen

Vi kom iväg iallafall!
Jag stoppade i August Alvedon och han fixade det riktigt bra. Tänk att JAG stoppar i mina barn Alvedon och tar ut dom på grejer fast dom har feber, det hade jag ALDRIG gjort om jag bara haft ett barn.. Jag kan inte låta bli att tänka på dom som har många barn, hur gör dom? Får dom barna jämt vara med om såna här saker, eller? Sen om det är bra eller dåligt det vet jag inte.. Man är nog rätt lyckligt lottad med många syskon men får nog bättre skötsel om man är ensambarn. Vad är bra, vad är dåligt?:)
Kul hade vi iallafall, August spatsera runt och tittade på egen hand, det tyckte han var kul och Alfred sprang runt och knyckte klubbor och kakor så jag fick ta några varv och gå runt och betala efter honom.
Viktor var så duktig och sjung och berätta för publiken vad som skulle ske.
Det blev ingen bild på August för han är såå trött på mamma som bara ska ta kort hela tiden;P.. Teckningen och brevet är arbete som Viktor gjort. Och dom där muggarna blev jag så kär i!! 249 kr st kostade dom.. Det blev inga eftersom jag inte ska handla sånt jag inte behöver men jag tänkte försöka införskaffa material och göra själv.. Vi får väl se hur det går:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar