söndag 1 april 2012

Operation

Imorgon ska han iväg på på operation och han är inte ett dugg nervös.. Eller rättare sagt han åker imorgon men opereras på tisdag. Sophia-sjukhuset i stockholm. Jag är skitnervös!!!! Men det säger jag inte för då blir han sur...
Helst skulle jag vilja dra upp dragkedjan på magen och stoppa in honom där och dra igen så ingen dum doktor kan sätta kniven i honom...
Jag hade velat gjort lycka till mys idag men är så förvirrad av nervositeten så det har jag totalt glömt! Imorgon ska jag åka till jobbet och låtsas som ingenting och sen hoppas jag han hunnit åkt när jag kommer hem.....så kanske jag slipper bryta ihop framför honom...
Phu det kommer bli några jobbiga dagar nu och jag skulle göra vad som helst för att få följa med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar