måndag 16 januari 2012

Jag har en last

Jag älskar listor!!! Eller rättare sagt jag älskar att stryka på listor! Varje dag skriver jag lista i telefonen vad som ska göras dagen därpå. Och sen när jag får börja arbeta av den listan så ryser hela jag av välbehag:-P.. Det är helt fantastiskt att få stryka punkt efter punkt efter punkt.... Till och med inköpslistan när jag handlar mat ger mig lycka att få stryka vara efter vara.. Ja det är nog ett lite halvskumt beteende men jag får väldigt mycket gjort på det viset och man glömmer inget. Dagar som idag när jag inte lyckades stryka alla punkter (fakturorna blev inte klara i tid till posthämtningen) då känns det inte så helbra... Det blir lite tungt liksom.... Men känns desto bättre imorgon när dom väl ligger på lådan. Imorgon blir en ganska lugn dag, ut med en massa varor i butiken i ett par timmar sen hämta smånissarna och åka hem. Hoppas på lite sol för då ska jag packa iordning en picknick åt oss och ge oss iväg till skogen en stund:).. Natti Natti säger jag nu:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar