lördag 28 januari 2012

Världens mest kaotiska dag!!!

Dagen börjar kl fem. Jag och Alfred går ner och myser lite framför piff o puff. En stund senare kommer August och ytterligare en stund senare kommer Viktor. Nu är klockan 7,30. Jag sätter på nytt tyg nu på tre dynor som ska säljas på jobbet. Nu börjar Jimmy sakta komma ner med ruggigt ont i sina stackars armar.. Åh vad jag snart vill få veta vad som är fel med hans armar.. Jaha nu åker jag till affärn, har öppet mellan 10-13, var jättekul och massa folk. Sen hem till ett totalt kaos! Herregud att ett hus kan bli så nerbombat av kojor, leksaker, äppleskruttar, frukostrester osv osv.. Mitt i denna röra hittar jag bara August och Viktor ! Jag går upp till vårt sovrum och där ligger Jimmy och Alfred och sover med apelsinklyftor runt sig i hela sängen.. Jaa det är helt normalt i vår familj:-P.... Eftermiddagen gick i fortsatt kaos. Tacos blev gjort och då var klockan ganska sent. När vi sitter till bords allihop så tar jag upp mitt glas och säger "skål världens underbaraste härligaste världsbästa familj, jag älskar er över allt annat" vi skålar och då... PANG,KRASH!!!!!! Katten river ner en Stoor låda spik på hela golvet... Alla började asgarva!!! Perfekt avslut på en perfekt dag... (men jag hoppas den blir lite lugnare imorgon:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar