söndag 15 januari 2012

Läggdags

Pust, har svår ångest!!! Klockan ringer kl fem imorgon bitti.. Upp för att göra pappersjobb som jag egentligen skulle gjort idag men inte orkar nu.. Upp kl fem göra papper till sex, då vaknar barnen, göra iordning dom till dagis å skola till kl åtta. Sen skjutsa August till dagis och jag och Alfred ska åka vidare till plastikmottagningen med ett stopp först på jobbet och sätta en skylt på dörren att det tyvärr är stängt idag pga sjukdom. Efter det till bokföringsfirman med papper som skulle vart inlämnade för länge sen..... Efter plastik göra klart en Flyttstäd som aldrig vill bli klar:p... Sen hem och vara barnvakt till lillolle några timmar.. Sen papper igen.. Men anledningen till min svåra ångest är att jag ska börja plugga till sjuksköterska! Och just idag har jag lite svårt att förstå hur jag ska hinna med tre barn, firman och plugga till sjuksköterska? Får man ångra sig:-S.. Nejdå, det kommer gå sååå bra!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar