måndag 5 mars 2012

Älskar bebisar

Men jäklar vad jag är glad att mina har blivit pojkar;)..
Det är min tur nu!! Nu behöver inte jag vara kvar inne eller hemma längre när alla andra hittar på skoj.. Jag kan också bli med ut på äventyr:).. Jag kan också åka ut på träffar, åka scooter, rida, semestra osv osv.... För alla tre mina killar kan följa med nu! Eller ibland till och med vara hos en barnvakt. Det är supermysigt med bebis och inga men!! MEN man känner sig ibland lite instängd och utanför! Men idag har jag varit hos grannen Pia och ridit förmodligen världens snällaste islandshäst:-).. Det var helt fantastiskt och jag tror det var ca 6 år sen jag red!
Och så passa jag på och Gulla med våra småpluttar också förstås. Dom har det så bra ihop med alla islänningar och mår så gott! När jag berättade för nissarna att jag hade varit och ridit alldeles själv med Pia så blev det ett herrans liv. Jag tyckte jag kunde få vara värd det men det tyckte inte dom;).. Så det är nog sjutton bäst jag ser till att ta med dom ut å köra lite häst snart.. Men nu först blir det att vabba lite maginfluensa! Måtte det gå över till helgen då Loka brunn väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar