onsdag 28 mars 2012

Ögonfluss Ögonfluss Ögonfluss

Det ger sig ju inte!!!! Nu har jag avbokat kunder alla tre första veckodagarna men imorgon och fredag blir det Jimmy som får ta barnen några timmar för jag kan inte avboka dessa... Men det går nog rätt bra tror jag för barna har riktigt stor förståelse i att han har så ont i sina armar. På tisdag blir det operation i ena armen sen sex veckors rehabilitering sen operation i andra armen och sex veckors rehabilitering igen! Efter det månader av vila. Så det blir låång sjukskrivning för honom och behov av personlig assistent..
Han har tappat musklerna i båda armarna, dom har liksom släppt i fästena och hänger löst i armarna. Han har levt lite för hårt, varit för stark för sitt eget bästa;)
Bilden snodde jag på Facebook tyckte den meningen passade mig jäkligt bra;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar