måndag 19 mars 2012

Älskar mina nissar!

Den här bloggen gör jag för mina pojkars skull, för att dom ska kunna läsa och titta på bilder om sitt liv när dom är vuxna. Det är inga album som dom måste dela på utan dom ska ha lika stor tillgång till sin historia. Kanske kommer dom nån gång förstå eller få aha-upplevelser över nåt som dom inte förstod när dom är små! Förstå att deras mamma är väldigt rörig och hittar på nya saker exakt hela tiden för hon tröttnar så fort;)..
Och jag får kommentarer på mail och även på fb om en del inlägg jag gör, för det går ju fortfarande inte att göra kommentarer här.. Men vet ni, det är bra!! Jag älskar när ni skickar mail, sms eller ringer för att kolla eller höra hur det gick osv men eftersom den här bloggen är för nissarnas skull så vill jag helst inte ha kommentarer;-D. Jag vet vilka som läser (tror jag);) och det räcker långt!!
Och som slutord nu vill jag säga till mina pojkar!!! HERREGUD VAD JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!:-)... Tänk att ni killar kanske är 30,40,50 år när ni läser det här!!! Tänk om jag är död när ni läser det här!!! Fast det spelar egentligen ingen roll om jag är död för jag kommer exakt aldrig lämna er ifred!!! Jag kommer ALLTID finnas hos er och tjata på er att ni ska borsta tänderna:-).. Pussa er på pannan och säga godnatt, kolla till er när ni sover och dra på er täckena som ni sparkat av er osv osv.. Så nu börjar tårarna rinna och jag lägger av och säger godnatt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar