torsdag 29 mars 2012

Sista dagen med Ögonfluss

Imorgon blir det dagis.. Dagen har gått bra. När jag kom hem hem efter mina kunder så var jag t r ö t t!!! Så vi började med en film:)
Sen blev det att packa picknick-korgen och ge sig ut i skogen och äta saft å bullar, det var jättemysigt. Efter fikat går vi runt och letar efter ormar, när vi kommer till ett dike så springer Alfred bara rakt fram och hoppar i!! Han tänker inte efter en sekund ens utan bara kastar sig i... Jag får tag i ryggen på hans jacka och lyfter upp honom i luften innan han landar i vattnet. Bara fötterna han komma i vattnet och där hade han ju gummistövlar på sig så denna gång gick det bra....
Viktor var bara med en liten stund sen var han tvungen att sticka hem och städa sitt rum?? Kan det bero på att det kommer en mindstorm i lego imorgon kanske??
Och min lilla August han bara är duktig som vanligt:)
Knoppar på träden är härligt att se. OBS den där flickan med tofs är min son:-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar