tisdag 20 mars 2012

Pust

Jäklar vilken jobbig dag.... Huvet sprängs i småbåtar och hjärtat slår i hundranittio... Men nu vet jag iallafall att min huvudvärk inte är farlig för den kommer alltid när det är strul eller stress så då är det ju garanterat psykiskt:).. Nattar barnen just nu och sen ska jag iväg och visa affärn för en kille.. Efter det sova!!!!! Idag hittade jag em skadad grävling bredvid dagis och det kändes inte helt okej.. Dels var det väldigt synd om den stackaren och sen var jag orolig att den skulle ge sig på barnen. Skadad grävling kan nog vara ganska argsint. Jag ringde först polisen och sen kommun och det slutade med att en jägare gav sig ut efter den lille kraken.. Vet inte hur det gick sen, dagis hörde inget mer sen.. Ska ringa och fråga imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar