onsdag 15 februari 2012

Allt flyter på

Inga olyckor idag heller!! Helt underbart:).. Jag är så himla nervös varenda gång jag lämnar på dagis, för jag undrar vad som ska hända idag då?! Ringer det skyddat nummer när barna är på dagis så får jag världens hjärtklappning,, tror att det är någon fröken som ringer för att berätta att Alfred brutit armen eller nåt:S.. Ja för det faktiskt Alfred jag oroar mig för hela tiden för det är ju alltid han som råkar illa ut. sjukvårdsrådgivningen ringde igår och berätta att jag var en av få utvalda som dom ville ha en telefonintervju med ang hur jag tyckte sjukvårdsrådgivningen arbetade osv......... Undrar varför dom valde just mig......hm.....;)
Jimmy Jimmy Jimmy honom är det Inge vidare med! Hans armar börjar dom få klarhet i och det är trasigt lite överallt pga att han har jobbat för hårt. Han måste sluta röra armarna från och med nu så att det får växa ihop. För så fort han rör dom så går det sönder igen och då blir det ärr och ärr är oelastiskt och då blir det stelt givetvis. Han är utsliten helt enkelt och kommer förmodligen som det ser ut nu aldrig bli bra. Kommer han fortsätta ha så ont som han har nu då blir det Inge bra.. Jag önskar jag kunde ta över allt han pysslar med bara så där! Jag önskar jag var miljonär så jag kunde köpa ett litet hus nånstans typ Italien, Grekland eller Kroatien kanske vore nåt, det är inte så långt. Så kunde vi pensionera oss båda två och bo i vårt hus i Kroatien på vintern och en fin lägenhet i Sverige på sommaren:).. Det vore helt fantastiskt!! Kommer han fortsätta med den här smärtan så förstår inte jag iallafall hur vi ska kunna bo kvar där vi bor nu. Men vi får se vad som händer. Kanske sker ett under och han blir bra:).. Tur han är gift med en så ung fru;) så han slipper hemtjänsten med tanke på att han knappt kan duscha själv ens;)
Småttingarna borstar tänderna som slutar med att jag håller fast Alfred med benen och borstar..(bilden är arrangerad...Hahaha)
Ser ni vad fin Alfreds fot är nu, hoppas det håller i sig och ingen mer blåsa nu!!! Titta så rart Viktor sover kramandes med Goliat!:) den bilden är INTE arrangerad:)
Nu är det duschen som gäller sen ska jag ta med mig gubben och krypa till sängs tidigt tidigt tidigt... Natti Natti:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar