fredag 3 februari 2012

Fingrar ur led......

Ja så är det faktiskt.... Och ja Alfred förstås..... Vi ska åka till dagis så jag klär på dom alla kläder, öppnar dörren och släpper ut dom. Dom vill alltid gå ut en stund innan dagis men idag hann jag inte ens få på mig ena stöveln innan det blir ett illvrål utanför dörren.. Jag springer till Alfred som står med ena handen upp i luften. Två fingrar pekar åt fel håll:-((( jag stoppar in båda i bilen ringer till akuten och säger åt dom att ringa Lekeberg vårdcentral för jag kan inte åka till Örebro. Han skrek så jag trodde han skulle gå sönder.. Det gjorde dom och allt var ok. När jag kommer halvvägs så vråla han till ännu mer och jag trodde han skulle krypa ur skinnet av smärta. Jag bara gasar ännu mer.. Väl framme så har han lugnat sig och när jag tar ut honom ur bilen så sitter fingrarna på plats???? Så han har alltså själv då när han vråla till så dragit dom rätt:-S:-S... Vi gick in på vc och sa hej och sen åkte vi till bondkakan och åt en Jättegod lunch;)... Det jag skulle ha gjort direkt när det hände var att ta tag i fingrarna, dra rakt ut och satt dom på plats...men......:p idag kan jag tala om att så fort alla barn somnat så ska jag ta ett mjölkglas med vin och sen sova!!!!!
Glaset gick sönder nu när jag skrev det här och ja det var Alfred:-D vad gjorde jag utan min Alfred;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar