fredag 10 februari 2012

Dagen är gjord

Jag klarade dagen och det gick bra, nu har jag skickat upp mannen och smånissarna för att titta på film så att jag kan röja upp här nere, orkade bara inte plocka igår och det straffar sig idag. Stressar runt som en tok samtidigt som jag fixar kvällsmat för att få lite kväll snart.. Viktor talar om nåt som jag inte riktigt förstår och jag orkar inte riktigt förstå heller faktiskt:P.. Kl är 18,42 nu jag har fått många mail om att klockan på bloggen inte stämmer.. Ett par timmar till sen ska jag krypa ner i sängen och somna till en film. Trevlig helg alla!!:)

Nuuuu ligger vi i sängen äntligen!!! Barna sover, Jimmy kollar film, jag kollar heminredningstidning.. Jag har äntligen blivit lite intresserad av heminredning jag också, har inte varit så viktigt i mitt liv förrut. Och helt ärligt så finns det fortfarande väldigt mycket viktigare saker för mig fortfarande, men jag tycker ju att det är så kul att sy och har kommit igång med det rätt mycket, och då blir det automatiskt massa pyssel till hemmet också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar