måndag 6 februari 2012

Lokal uthyres

Ja nu sitter den skylten på dörren. Känns sådär,, framförallt för maritas skull.. Ska jag börja plugga till ssk nu så har jag varken tid eller råd att ha affärn kvar. Imorgon kommer arbetsförmedlingen till jobbet för att tala om Marita och jag ska nog tjata hål i huve på dom att vi ska hitta på nåt bra för henne:).. Sen ska jag ringa till Telia och se till att få byta bort mitt telefonabonnemang på jobbet till ett mobilt bredband inkl en dator. Abonnemanget jag har är jag låst på till april nästa år, men jäklar i mig att jag ska lyckas tjata hål i huvet på dom med!!!;) har verkligen ingen lust att betala varje månad för nåt jag inte använder.. Sen har jag en för mig väldigt kär anställd som har fått så himla problem med ryggen, så nu ska jag ut å och ta hennes kunder tills hon kan sno tbax dom fast då som egen företagare. Jag ska bara se till att behålla dom åt henne. Ska bli lite kul faktiskt att komma hem till mina kunder som jag annars bara talar med i telefon. Bara hoppas att barna håller sig friska. Inte en olycka på två dar appropå barnen!!! Käre gode Gud gör så att det håller i sig!! Vill inte ha mer olyckor nu.. August berättade idag på dagis att pappa brukar sparka på mamma när hon ligger ner!!!! Vad ska jag göra??? Jag måste säga något imorgon, jag fann mig inte i situationen, kom inte på nåt bra att säga. Kände mig som en sån där stackars kvinna som har alla möjliga olika ursäkter varenda dag när hon kommer med nya blåtiror.. Hemska unge, skämma ut sin mamma så;)... Mycket är han min Karl, men misshandlar sin fru det gör han inte.. Nehej nu är klockan 00,00 och jag måste sova om jag ska orka kriga med arb och Telia imorgon;D wish me luck:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar