torsdag 2 februari 2012

Mina små snutt-tjejer kommer hem:))

Mina småpållar kommer hem på lördag och det ska bli så kul!!! Nissarna sprudlar av glädje:D.. Och jag ska suga energi ur dom där små tjejerna så jäklar vilken energi jag kommer få av dom!!! Dom är så efterlängtade och kommer precis så rätt i tajmingen nu med tanke på detta tunga jag drabbats av, som kommer försvinna som i ett trollslag när jag äntligen får lukta häst igen!!!! Och det bästa med det här är att det kommer ge sån mersmak:-D... Idag har jag varit i affärn och barna på dagis för första gången denna vecka. Det var riktigt kul att jobba ordentligt känns som det var hundra år sen.. Måtte det gå imorgon också! Det har nog inte hänt så mycket hyss idag tror jag,,, inte vad jag kan komma på nu? Lillkatten Max fick sig en rejäl åktur i barnvagnen innan jag hann stoppa färden, men han låg och sov samtidigt så det var inget han led av.. Och ja det var ju Alfred förstås... Viktor var tung idag när han kom hem från skolan, hade varit en jobbig dag för honom. Ibland känns det som att man skulle vilja slå lite människor när dom behandlar ens pojk orättvist.. Och August lille goa August han har mest hängt med.. Han började skruva på sig och gråta och ville inte gå in på dagis, men när jag satte mig på huk hos honom började han skratta!!!!! Han bara lura mig för han vet hur jobbigt jag tycker det är att lämna dom på dagis... Skitungar är dom allihopa!! Mina goa Skitungar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar