tisdag 28 februari 2012

Hemarbete idag med

Men nu är jag klar, känns bra:)
Vår idag och jag har inte varit utanför dörren knappt.
Jimmy hämtade barnen från dagis, Viktor kom med bussen ihop med Anton. På kvällen for jag på föräldraforum i skolan. Det är riktigt intressant faktiskt för man får lite bättre inblick i allt som Viktor kommer hem och pratar om efter skolan.

Jag grubblar ang MIN skola! Imorse när jag satt i bilen på väg hem efter att lämnat barna på dagis så slog det mig att det kanske inte är sjuksköterska jag ska plugga till! Kanske lågstadielärare?? Hoppas inte Helen läser det här nu:-P..
Jag vet inte, men jag tror jag skulle tycka det vore riktigt kul! Och vad mycket jag skulle kunna hjälpa mina egna ungar om jag har den utbildningen.. Är det jobbigt tro? Mycket tjatiga, griniga föräldrar? Jag pratar lågstadiet pga att dom äldre barnen med en himla massa konstiga hormoner i sig tror jag inte jag klarar av;)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar