onsdag 29 februari 2012

Förlovningsdag i dag

Idag skottdagen för 8 år sen förlovade vi oss, ca 2 månader senare bröllop:)
Så idag har vi firat genom att först besöka Superhärlig symaskinsaffär i Örebro. Det var papper, symaskiner, och damm precis överallt och karln som jobbade kom inte ens fram. Han pratade genom väggen. Och jag bara älskade den affärn!! Dit ska jag alltid gå med mina symaskiner i fortsättningen:).. Sen åt vi sushi, Jättegott. Handlade lite plockmat till kvällen. Kyckling, korv, hallon, melon, oliver, feta, coleslaw, lax och bröd. Allt skar vi i fyrkanter och spetsade med tandpetare. Lite småpresenter till barnen, nya kläder till Viktor. Sen blev det en sväng till min favorit-tygaffär och där tog vi också en stooor god kopp kaffe. Kom ut med lite eko-tyg som ska bli tröjor till barnen:).. I en inredningsaffär hittade jag en jättefin skinnhund som Jimmy ordnade till så att det såg ut som att han bajsade i soffan.. Ja det är hans humor, fast jag skrattade en hel del kan jag ärligt erkänna:).. Sen hämtning av Nils x 3 och äta plockmaten som gjorde succé! Och nu sover två av dom och en ligger och läser, så snart vuxenmys och ett härligt avslut på en härlig dag! Jag är helnöjd:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar