fredag 17 februari 2012

Går inte att kommentera

Jag har fått både mail, sms och telefonringningar om att det inte går att kommentera det jag skriver. Jag vet!:) och tiderna står alltid fel också. jag ska strax byta tillbaka till trenissar.com bara jag får ordning på bilderna där.. Dom blir så suddiga, och så vill jag göra det enklare att uppdatera med telefon:)
Det måste vara så enkelt som möjligt så att jag inte tröttnar. För jag vill att mina tre nissar ska kunna se hela sitt liv på hemsidan:).. Såna här fina usmå bilderböcker på sina barn som många gör och som jag är så avundsjuk på, det kommer aldrig hända i mitt liv hur gärna jag än vill för jag hinner aldrig sitta med sånt.. Och det här blir ju liksom en följetång av deras liv, så det måste ju vara perfekt?!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar