fredag 3 februari 2012

Gonatt:)

Alla sover, jag skippade mjölkglaset med vin;).. Ska gå och lägga mig istället.. Vi har tretton grader inne pga en sotning, men det är fixat så imorgon bitti när vi vaknar är det varmt å skönt igen. Dom ljusblåa pyjamaserna jag sydde av fleecefiltar kommer väl till pass inatt så dom lär inte frysa iallafall dom små liven.. Nu har jag väl fått min del av olyckor snälla!! Nu måste det vända, nu vill jag ha brahändelser! Inget mer ont! Det är så vidrigt när barna har ont!! Matten som jag hoppade på, har jag hoppat av för jag hinner faktiskt inte.. Jag tar den i sommar istället, jag kommer inte komma in på ssk fortare om jag tar den nu så då känns det bara dumt att stressa med den också.. Jag längtar så tills att få börja plugga heltid så det är inte klokt! Men snart så:)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar