tisdag 21 februari 2012

Semleätande-fest

Idag har det varit öppet hus i garaget med kaffe och semla. Jag och Kristine har spritsat mandelmassa och grädde hela dan känns det som:).. Ca 70 semlor gick det åt, så det blev bra uppslutning . Jag fick lära mig göra semlor på proffsvis och det var kul! Dom första blev ganska fula men det gick bättre å bättre. Imorgon ska Jimmy iväg på operation och jag har lite svårt att ta till mig det! Han är ju så stor och stark, det kan inte hända honom något. Men det har det gjort och det ordentligt... Operationen ska ske i Stockholm och han ska ta tåget. Jag vill skjutsa honom men det går ju inte... Pust... Hoppas det blir lite bättre iallafall. Han håller på och drar ner på jobb iallafall och det känns riktigt bra! Fast sånt tar ju ett tag är det värsta.. Vi får se vad som händer i vårt liv, men mycket är på gång. Och vi kläcker nya idéer hela tiden om hur vi ska tillbringa resten av vårt liv:).. Det kommer iallafall bli superkanon vilket vi än väljer och både han och jag vet att vi står vid ett ganska stort vägskäl just nu! Och trots hans armar och mitt kämpande att komma ifatt ekonomiskt efter Alfreds brännskada så känner vi oss så himla lyckliga!!! Sån skön och trygg känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar